Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.11.2020 00:49 - Къде се виждаш след 10 години?
Автор: chuitemoyaglas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 496 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Хммм. Добър въпрос не мислите ли? Как се виждаме в бъдеще и  какво искаме да правим? Знам, че писах преди време пост на тази тема, но тя е прекалено всеобхватна и всъщност събитията в живота ми през последните месеци ме наведоха на мисълта, че не го обясних достататъчно добре и не взех темата достатъчно насериозно.
Защото какво всъщност имаме предвид с този въпрос? Какво целим с него? Да провокираме себе си ли може би? Да опитаме да се вгледаме по-надълбоко в нас ли? Към кого е задаваме този въпрос? Към нашето "Аз" сега? Или към нашето "Аз" в бъдеще? А може би към нашето "Аз", което искаме да бъдем?
Как да намерим отговора, когато живота ни е хаос, а ние дори не знаем къде е нашият спасителен пристан, когато сме загубили всякакво чувство за ориентация?
Ако не сте се отекчили от толкова много въпроси и сте стигнали до тук, благодаря ви. Оценявам го, защото сте посветили минути от своето бъдеще в четене на нещо, което е част от моето настояще. 
Къде се виждам след 10 години? Не знам къде. Но знам с кои хора.И това засега ми е достатъчно, за да запазя моето чувство за ориентация.


Р.S. Често хората се паникьосват, когато трябва да избират своето бъдеще. Ала всъщност не осъзнаваме как повече от поливината не е мястото или определен предмет, а нашите семейства и приятели.

                                                                                                              РС



Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930