Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Моят блог в Blog.bg
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство
Прочетен: 109461 Постинги: 88 Коментари: 38
Постинги в блога
2 3 4 5  >  >>
 Дълго време мислех как да на напиша този пост без да си помислите, че робувам на партии, някакви идеологии или лични цели и интереси. Истината е, че няма правилен начин, за да кажа каквото искам с този пост.
Затова ето моите думи.
Искам м...
Категория: Изкуство
Прочетен: 4562 Коментари: 2 Гласове: 4
Здравейте! 
    Напоследък много хора около мен се оплакват от болки във врата, в колене, разстроен стомах и какво ли още не. На никой не му е приятно, когато го боли нещо и ежедневието му е нарушено, защото трябва да се съобразява с това...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1332 Коментари: 1 Гласове: 1
Истината е, че преди седмица се сетих, че още имам блог. Не мисля, че щях да се върна тука, където не мога да видя лицата на читателите, технита емоции докато четат написаното от мен и където нямам възможност да видя влиянието на думите ...
Категория: Изкуство
Прочетен: 7447 Коментари: 2 Гласове: 9
Мислим, че сме пораснали
че сме независими
че повече нямаме нужда от него.
Категория: Изкуство
Прочетен: 807 Коментари: 0 Гласове: 1
Последна промяна: 03.06.2021 22:31
Различното в днешно време се приема за интересно, дори екзотично. Но какво става, когато нещата опрат до човека? Когато този човек се откроява в тълпата със своето поведение и знаци? Колко от нас биха се държали с него като с един равноп...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1212 Коментари: 0 Гласове: 3
 Всички казваме, че е хубаво да участваме на много места, да опитаме от всичко, за да съберем повече опит. Но какво става, когато се нарамим с твърде много неща за правене? Избухваме. Всеки си има предели - клише, но е истина - и всеки т...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1788 Коментари: 0 Гласове: 2
 Мислиш, че ти не си на правилното място?
А може би мястото не е за теб.
                                                                                                                  РС
Категория: Изкуство
Прочетен: 1213 Коментари: 0 Гласове: 2
 Здравейте! Честит Трифон Зарезан и Свети Валентин! Много хора около мен казват, че не трябва да празнуваме Свети Валентин понеже не е наш празник, но аз лично нямам против, защото темата е универсална и е въпрос на предпочитания! Затова...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1851 Коментари: 1 Гласове: 4
Последна промяна: 14.02.2021 21:31
 Здравейте! Надявам се, че сте гледали филма, който предложих, а ако не - да видим дали ще успея да привлека вниманието ви. 
В главната роля е Брад Пит и...ами ролята му не е никак лесна. Героя му е див и непредсказуем, но едно е сигурно ...
Категория: Изкуство
Прочетен: 691 Коментари: 2 Гласове: 3
 Честита Нова година! Надявам се да сте си изкарали добре по празниците въпреки обстановката и различните условия!
Може би се чудете защо ви поздравявам чак сега, в края на месеца. За жалост бях пометена от купища задачи и бях страшно стр...
Категория: Изкуство
Прочетен: 1977 Коментари: 3 Гласове: 5
 Всеки човек се е чувствал невидим в някаква част от живот си. Всеки се е чудел „Те не ме ли виждат?“ „Не ме ли чуват?“ „Защо не ми обръщат внимание?“. Вътрешния ни глас крещи, но отвън дори не трепкам...
Категория: Изкуство
Прочетен: 949 Коментари: 3 Гласове: 4
 Хммм. Добър въпрос не мислите ли? Как се виждаме в бъдеще и  какво искаме да правим? Знам, че писах преди време пост на тази тема, но тя е прекалено всеобхватна и всъщност събитията в живота ми през последните месеци ме наведоха на мисъ...
Категория: Лични дневници
Прочетен: 494 Коментари: 0 Гласове: 1
2 3 4 5  >  >>
Търсене

Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031