Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.05.2017 20:33 - Някои неща не се забравят.
Автор: chuitemoyaglas Категория: Лични дневници   
Прочетен: 340 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Някои неща не се забравят.Случвало ли ви се е да искате отчаяно да простите на някого,но колкото и да опитвате не успявате?Мога да ви дам жив пример.Мен.
Колкото и да искам да простя на един човек това не става.Колкото и да искам да загърбя лошото минало и острите думи не успявам.Очите ми единствено гледат пропуснатите възможности и това което можеше да бъде.Преди бях казала че времето лекува всичко.В някои случаи дори това не помага.Но аз не се притеснявам.Има време.Когато стане стане.
Освен това обикновенно тук присъства омразата.Често за да насочим на някъде съзнанието си или просто за да обвиним някой,защото така няма да обвиняваме себе си ние насочваме всичкия този гняв към причинителя на ситуацията.Така е по-лесно нали?Така е по-освобождаващо нали?Не знам.За мен хората са прекалено крехки и раними за да могат да изпитват омраза.Не и в истинското значение на думата.Мислите си,че знаете какво е това.Че като казвате "Мразя те!" това улеснява нещата.Не,не улеснява.Напротив.Защото веднъж изричайки това ние не можем да си върнем думите назад.Така изкопаваме още по-голяма пропаст помежду ни.Ако обаче искате да държите този човек далеч от вас-хубаво,правете го.Вие си знаете.Една приятелка ми каза,че ако простим на този човек(защото всеки човек има да прости на някой) ще пораснем.Явно аз не съм готова да порасна.А вие готови ли сте?


                                                                                               РС




Гласувай:
2



Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930