Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.09.2019 23:09 - Как си?
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 344 Коментари: 0 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Много често си задаваме този въпрос един на друг.Когато един човек ни пита това ние започваме да се чудим: той наистина ли е загрижен или просто пита от учтивост?И ако да,как трябва да му отговоря - да излъжа,че всичко е наред или да разкажа какво ми тежи на сърцето?Аз не питам много често хората около мен как са по простата причина, че мога да разбера каквото искам по това как се държат.И въпреки това не съм медиум.И не знам какво ги мъчи понякога и колко от това бреме съм отговорна аз.И може би точно това е проблем.
Трябва по-често да се питаме как сме.И да отговаряме и на себе си и  на хората, които ни питат, истината.Защото когато не го правим ние се тровим.
А както може би сте се усетили, когато кажем нещата на глас ни става по-леко.
Затова ако четете сега това питайте ГО,питайте Я:
"Как си?"



                                                                                                          РС



Гласувай:
1



Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930