Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.06.2019 21:14 - Летяяя!!
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 382 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 02.07.2019 21:03

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Всяко бедствие има край.Всяко лошо нещо има точно определено времетрание.Тези месеци бяха шарени и не можех да определя кога да съм щастлива,кога тъжна и кога да не съм нито едното,нито другото.Беше тежко...но чак сега разбирам това.Защото през тези месеци постигнах невероятни нища,занимавах се с разностранни училищни дейности и мисля,че преоткрих себе си.Вече не се притеснявам чак толкова за всички проблеми на хората,за които съм писала тук.Въпреки че разсъждавах и давах съвет,аз реално не се слушах.Но обстоятелствата и хората ме промениха.И то за добро.
Не целя да ви занимавам с мен.Все пак този блог не е за мен,а за вас.
Просто исках да ви покажа моето духовно израстване през месеците отсъствие.
   

                                                                                                                  РС
                                                                                                                                                                                                            



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930