Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.02.2018 19:13 - Кое е най-трудното нещо което трябва да направим за деня?
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 595 Коментари: 0 Гласове:
3

Последна промяна: 09.02.2018 21:30

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Убедена съм,че има хиляди не, милиярди отговори на този въпрос.Но за мен има само едно значение.Според мен най-трудното нещо,което трябва да направим в забързаното ежедневие е да сме удовлетворени и щастливи.С две думи:да харесваме себе си.Не само в това как изглаждаме или с кой известен човек сме се срещнали.Трябва да харесваме това,което правим и говорим.По какъв начин се справяме с трудностите,а не за колко време.Иначе казано да не се притесняваме как ни гледат другите,какво говорят зад гърба ни и какви ни изкарват.Защото това няма значение.Нама значение за другите четири милярда души по света.Няма значение дори и за хората около нас.Може би има значение за нас самите особено ако сме чувствителни.Но повярвайте ми в някакъв момент и вие несъзнателно ще махнете с ръка мислейки "Да говорят каквото искат".
Пътят да започнеш да харесваш себе си във всички отношение е безкраааен.
А може би не.
Това сами трябва да разберем. 


                                                                                                                 РС



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930