Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2017 23:54 - Кога човек трябва да е откровен със себе си?
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 710 Коментари: 2 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте,драги читатели!
Днеска няма да говоря за чевошките недостатъци или за добрите черти у хората.Днеска ще говоря за нещо по-лично.
От както се помня обича да си играя с думите.Пиша каквото ми скимне без да ме интересува колко точно е добро и дали изобщо става.
От няколко месеца пиша нещо и всички-приятели,роднини-казват,че това заслужава другите да го прочетат.Но в мен се прокраднаха съмнения.Ами ако не го харесат?Ами ако не съм толкова добра колко си мислят?Писала съм за това тук,в блога и повярвайте ми,прочетох постовете поне десет пъти.И въпреки всичко не можах да се оттърся.
До сега отказвах да го споделя с някой.Камоли пък с хора които ги познавам само с постовете им.Съмненията,проклетите съмнения,се лутаха в главата ми ден след ден и тази вечер след дълъг размисъл реших да пиша пък каквото стане. 
Мразя ги тези глупави въпроси.И с риск да си помислите,че преувеличавам:НАИСТИНА имам нужда от помощ.
Така,че ако имате някакви предложения как да преодолея "сценичната си треска" моля пишете в коментарите по-долу.


                                                                                                                       РС

P.S.И преди да се подвоумя да натисна "Изтрий" изпращам най-съкровенните си терзания до вас.




Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. bumerang - Човек винаги е откровен със себе си.
24.11.2017 11:57
Но не всеки смята всичките си откровения за интересни или необходими на другите. Но щом Вие смятате, че вашите откровения могат да бъдат интересни, излезте на сцената. Публиката ще ви покаже от какво има потребност. Успех!
цитирай
2. chuitemoyaglas - ...
18.02.2018 19:58
Добре.Благодаря.
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930