Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.06.2017 13:27 - Какво ни пречи да сме малко по-добри един към друг?!
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 372 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 20.07.2017 13:21


 Вчера станах свидетел на нещо прекрасно. Като се връщах от обичайната ми разходка на улицата,на която живея имаше една птица. Гледаше нагоре към клоните на едно от дърветата. Не след дълго се появи и една кола. Исках да извикам,да хвърля нещо,за да отлети,но не го направих. Колата мина на сантиметри от птицата, но тя дори не трепна. Продължи да гледа нагоре. Когато и аз преместих погледа си, видях гнездо с малки птичета вътре. Явно майка им просто ги е учила да летят. Изпитах голямо уважение към тази птица. Защото тя бе готова да я прегази кола, само, за  да не допусне малките й да паднат.
Тогава кажете ми щом една птица е готова на това,защо човек не може?! Нима не се хвалим, че сме умни,добри и т.н.?! Какво ни пречи да сме малко по-добри един към друг? Толкова ли се е изкривила представата ни за добро?!
Всеки си е създал свой свят и аз го уважавам. Дори и понякога да мисля,че хората около мен не постъпват правилно,аз си казвам: "Те сигурно си имат причина." Но вече все повече вярвам,че на хората просто така им оттърва. Всекидневно виждам как един си го изкарва на друг без да има никаква вина. Аз съм опитвала и от двете и не го препоръчвам на никого. Затова вече ми е втръснало от такова отношение! В един момент някой се държи добре,в друг-ти се нахвърля,а в третия те прегръща. А сега? На кого да се върва? Този човек какъв е? Добър? Лош? 
Просто нямам думи!


                                                                                                               РС



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930