Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.02.2017 22:37 - Времето лекува всичко!
Автор: chuitemoyaglas Категория: Изкуство   
Прочетен: 578 Коментари: 2 Гласове:
3

Последна промяна: 10.02.2017 22:53

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
    Здравейте отново!
 Надявам се ви е харесал първия ми пост за съвършенството.Много се зарадвах като видях колко много посещения има,дори някой го е харесал.Ако сега той чете това искам да му благодаря.Направи ме много щастлива!
  Днес започнах да чета една книга и срещнах фразата Времето лекува всичко.Запитах се какво означава това.Ами ако чувството е прекалено силно?Ако то се опитва да те обгърне в тъмнина,а ти колкото и да се опитваш да се отскубнеш от него не успяваш?
Само като си го представя изпадам в паника,камоли да го преживея.Докато разлиствах книгата напред разбрах истинското значение на Времето лекува всичко.Времето не лекува всичко,не съвсем,то просто го заличава.Просмуква се и в най-дълбоките кътчета на сърцето ти и те кара да мислиш за бъдещето,а не за миналото.
Много хора мислят, че е изтъркана фразата Времето лекува всички и Живота продължава.Сигурна съм,че и много от вас мразят тези думи.Особено ако се отнася до загуба на скъп човек или отблъскване от момчето,на което сте отдали сърцето си.
   Но е вярно!Времето лекува всичко! И колкото и време да ви трябва за въстановяване сигурна съм че ще намерите човек който ще ви каже "Горе главата!Всичко ще е наред!".

 А вие?Какво мислете?Може да изложите мненията в коментарите си по-долу.
 Лека нощ!

                                                                                                                                                                                                                                            РС



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. musicgirl81 - Аз чух твоя глас! ;)
11.02.2017 11:20
Може би. Може би времето лекува всичко.
На как ще наваксаме изгубеното време по терапията?
Не е ли животът твърде кратък, че да трябва времето да лекува и то толкова бавно някои рани?
Не е ли по добре да има хапче някакво? Бутон, включ-изключ, болка-няма болка.
Не зная дали би било по-човешко, но би било по-готино. Или поне по-лесно. ;))))
цитирай
2. chuitemoyaglas - Съгласна съм.
11.02.2017 19:32
Разбирам те.И на мен понякога ми се иска да има такъв бутон,който да премахне,и болка,и страх.Но уви няма.Затова пък има хора.Безброй хора!Все някой от тях ще символизира този бутон и когато го видиш ще знаеш.Той ще се превърне,и в твой приятел,и твой лек за раните.А що се отнася за времето,то никога не е похабено ако се отнася за тебе!
цитирай
Търсене

Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930