Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.08.2018 09:57 - Следвайте мечтите си!
Автор: marta143 Категория: Други   
Прочетен: 372 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 Здравейте хора!

 Знам, че не съм качвала от има-няма 5 месеца, но сега аз пак съм тук.
 Аз и двете ми най-добри приятелки решихме да създадем проекта ,,Следвай мечтите си!".
 В последно време забелязваме около нас, спад на хората които са достатъчно смели, за да си позволят да мечтаят, а още по-малко са хората които следват мечтите си. Да, всеки има цел която следва и няма лошо, но това е само цел, а не мечта-да спечелиш даден договор за компанията си или сегашния 12-ти клас да си вземе матурата по дадения предмет по който преподаваш. 
 Знам, понякога мечтите ни се струват твърде големи, сложни, невъзможни и дори абсурдни. Но там където вие спирате и слагате точката ние я махаме и казваме ,, Това което си създал в главата си можеш да създадеш и в реалността!". Така че не бързайте да слагате точката. Защото така сами си препречвате пътя, а това не е много добре.
 Вярно е, че за някои мечти се изисква време и търпение, но и това не бива да ни спира да вярваме, че ще успеем.
 Това беше от мен за сега и до другия път когато пак ще пиша за мечтите и ще ви дам няколко примера защо не трябва да се отказвате от тях.
 
 Чал и до другия път. И не забравяйте за мечтите!



Гласувай:
4


Вълнообразно


Предишен постинг

1. barin - Здравей, Марта. Всеки трябва да ...
12.08.2018 11:04
Здравей, Марта. Всеки трябва да следва мечтите си и начертания път. Трябва да има цел в живота.
Поздрави!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: marta143
Категория: Забавление
Прочетен: 3810
Постинги: 5
Коментари: 2
Гласове: 4
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031